czwartek, 27 września 2012

Rozdział II - Przywitanie.

    • Tyl­ko idioci mówią prawdę. Ja jes­tem in­te­ligen­tny, więc nie mówię prawdy. - Salvador Dali.

Podkład muzyczny.

- Bellatrix Black - wywoła kolejne imię i nazwisko profesor McGonegall. Dziewczyna podeszła i usiadła na stołku. Czarownica włożyła jej na głowę stary kapelusz, który okazał się tiarą przydziału.
Ledwo dotykając jej bujnych kręconych czarnych włosów, zawołał:
- SLYTHERIN.
Ślizgoni zaczęli klaskać, czyli robili jak każde inne domy, do których pierwszoroczni zostali przedzieleni. Dziewczyna podbiegła do swojego stołu, usiadła obok pewnego blondyna. Począwszy od tego przywitała się :
- Cześć, jestem Bellatrix, a ty ?
- Witaj. Lucjusz Malfoy.
Black zauważyła, że był o wiele starszy od niej, jakieś cztery, pięć lat.
- Co to jest ? - wskazała na jego odznakę przyczepioną do szaty.
-Ah. To ? Odznaka prefekta.
- Aha. A kto jest naszym opiekunem domu ? - zapytała zaciekawiona.
- Horacy Slughorn, nauczyciel od eliksirów. Ma wielu swoich ulubieńców, więc jak wykażesz jakieś zainteresowaniem jego lekcjami, możesz dostać się do klubu ślimaka.
Dziewczyna nałożyła sobie kurczaka. W domu nie miała takich przysmaków, zazwyczaj tam nie jadała, gdyż nie miała najlepszego kontaktu z rodzicami, zazwyczaj przed obiadem, czy kolacją kłóciła się z nimi, i była u swoich mugolskich koleżanek.
Gdy uczta się skończyła, jak co roku, stary dyrektor musiał powiedzieć kilka słów :
-Witam, nazywam się Albus Dumbledore i jestem dyrektorem Hogwartu. Chciałbym przywitać nowych uczniów, jak i tych starszych. Muszę przypomnieć, że wstęp do zakazanego lasu, jest absolutnie wzbroniony. Nie będę wam przedłużać, bo na pewno każdy z was, chcę odpocząć i się wyspać. Jutro na śniadaniu dostaniecie plan zajęć. Prefekci zaprowadzą was do dormitoriów.
Gdy zakończył swój monolog, wszyscy opuścili wielką salę. Dziewczyna stała obok jakiegoś blondyna, też był z pierwszego roku, jak i ze Slytherinu. Posiadał błękitne duże oczy. Był dość wysokiego wzrostu. Gdy doszli do lochów, Lucjusz Malfoy podał im hasło :
-Wężołusty. 
Pokój wspólny Ślizgonów był srebrzysto-zielony, ale za to posiadał niebywałe ozdoby jak skóra węża powieszona na ścianie. Gdy prefekt wskazał im sypialnie dziewcząt i chłopców, Bella odrazu położyła się spać. Była zmęczona podróżą i przeżyciami.


-------------

Mam nadzieje, że się podoba. :) i  nie ma za dużo błędów :c hah, pozdrawiam ;)


 

12 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu rozdziału jestem pod wrażeniem...ogólnie opisy pokoi, osób są bardzo dobre...a jeszcze ten pomysł z podkładem muzycznym świetny...Blog dopracowany, bardzo mi się podoba. ;D Kurde...teraz cały czas słucham tej muzyki co zamieściłaś. heuheu ;D Pisz dalej...powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te opowiadanie jest jak na razie bardzo ciekawe i wciągające. Nie mogę za wiele napisać, ponieważ jest tylko 1 rozdział, ale wiedz, że będę polecać te "wytwory twego mózgu" innym. Było było jeszcze lepiej gdybyś pisała dłuższe rozdziały oraz bardziej specyficznie zakończyła (chodzi mi tutaj o to, żebyś hm... jakby to określić - bardziej tajemniczo czyli, aby rozdział zakończył się w najciekawszym momencie, wtedy z jeszcze większą niecierpliwością czytelnicy wyczekują kolejnych przygód). Mam nadzieję, że nie przerwiesz tego opowiadanie załóżmy w połowie tylko napiszesz je do końca. Pod względem językowym też nieźle wypadałaś, nie zauważyłam żadnych wartych uwagi błędów, zarówno interpunkcyjnych jak i tych ortograficznych. Krótko podsumowując - pisz dłuższe rozdziały, zaciekawiaj czytelników oraz dokończ opowiadanie w całości.
    Pozdrawiam oraz życzę miłego pisania kolejnych przygód Belli :D
    ~Cookie (kamika151 - pina colada)

    OdpowiedzUsuń
  3. To znów ja (Cookie - kamika151). Zrobiłam drobną pomyłkę, nie zauważyłam iż na blogu jest jeszcze jeden rozdział. Czytając go była pod wielkim wrażeniem, jak pięknie ujmujesz niektóre fragmenty. No cóż, to tyle :D Czekam na III rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne opowiadanie ;D Lubię czytać o Bellatrix ;)Tylko pisz dłuższe rozdziały ;D Powiadamiasz o notkach ? Jeśli tak to prosiłabym byś i mnie powiadamiała. ;D Pozdrawiam ;D

    ginevrariddle
    siostryriddle

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się opowiadanie,kocham Harry`ego Pottera,a mnie nawet uważają za Bellę : D tylko jest jeden minus - nie stawiaj spacji między niektórymi znakami interpunkcyjnymi - np. pytajnik c: mimo to,podoba mi się,ale ćwicz pisanie dalej c; z gliterów jestem slicznootka321

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mnie wciągnęło :O świetne szczerze nie mam nic do dodania świetne, czekam na więcej dodawaj jak najszybciej ;** ( tak w ogóle ci się tak chce xd) jak będą nowe posty to piszz .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku wciągneło mnie tak to opowiadanie że szok czytm go już chyba z 8 raz naprawde ciekawe i super takie prawdziwe ; ) masz talent wielki no nie można tego ukrywać chyba wszyscy myślą tak jak ja no wielki talent i tyle też bym tak chciała ; ) Ja nie znosze HP ale to opowiadanie naprawde ciekawe tylko nie obraź się wygląd stronki mi się nie podoba ale reszta spoko ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste,nic dodać nic ująć.

    - Nickie z gliterów.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jak zwykle widzę błędy. xd Przepraszam, ale już taka moja natura. Oczywiście opowiadanie podoba mi się, będę je z chęcią czytała, ale jak już mówiłam, błędy. No więc: "- Bellatrix Black - wywoła kolejne imię i nazwisko profesor McGonegall." jak dla mnie lepiej by było "- Bellatrix Black - profesor McGonegall wywołał(a?) kolejne imię i nazwisko." Przed "Dziewczyna nałożyła sobie kurczaka." powinien być akapit. I to już chyba wszystko... xd W pierwszej notce błędów było najwięcej, ale widzę poprawę. :D Pozdrawiam, wiktoriad.

    OdpowiedzUsuń
  10. No już wiem, tyle że i tak napisałaś "wywoła" a powinno być "wywołała". :D

    OdpowiedzUsuń
  11. napisała tą notkę na gliterach ale ja nie pisze tylko dla tego że chce pakiet tylko dla tego że jak zaczęłam czytać to nie mogłam przestać :) może i przydało by się jeszcze jakieś poprawki ale jest zajebiście :D kocham harrego pottera ♥ błędy ort. są ale mi to nie przeszkadza :P mogłabyś mnie informować o nowych postach ? :* konto : justlovex

    OdpowiedzUsuń