niedziela, 23 września 2012

Rozdział I - Rodzinne relacje.

" Przepowiednia, nie mów i iła o żadnej kobiecie... Mówiła o chłopcu urodzonym pod koniec lipca... " - A.Dumbledore.

                                                 
- Pełno tu szlam, mugolów i szumowin. Czemu musimy tędy iść ? Mogli zrobić oddzielne pociągi dla mugolów i czarodziei - narzekała dziewczyna o długich, kręconych czarnych włosach. Posiadała białą twarz. Miała 11 lat, tuż za nią szła matka i jej młodsza siostra.
- Mamo, a ja kiedy pojadę do Hogwartu ? - spytała się.
- Niestety musisz jeszcze trochę poczekać. Przykro mi, Narcyzo... Hmm.. Gdzie on jest ?
- Gdzie kto jest ? - spytała zaciekawiona starsza.
- Myślałaś, że puszczę Cię samą Bellatrix ? Oczywiście, że nie. Syriusz się tobą zaopiekuje, przez podróż w pociągu.
Dziewczyna osłupiała... Czuła się jakby, ktoś poraził ją prądem.
- Słucham ? Chyba żartujesz? Ten zdrajca, który jest w Gryffindorze, a nie w Slytherinie ?
- Tak, wiedziałam, że tak zareagujesz. Jednak, nikt inny nie może się tobą zaopiekować.

Nie chciała, by ktoś się nią opiekował. Postanowiła pożegnać się z matką i siostrą, więc podarowała im lekki pocałunek w policzek.
Gdy dostała się na peron 3/4, ktoś ją zawołał.
- Bella ! - krzyknął jakiś chłopiec. Tak to był Syriusz.
Podeszła do niego przymusowo.
- Nie myśl, że mi odpowiada twoje towarzystwo, ale Druella mi kazała czyli twoja matka. Nie wiem czy z nią jest coś nie tak, ale powiedziała, że musimy rozmawiać ze sobą.
Dziewczyna była poddenerwowana, po czym warknęła :
- Uważaj na słowa, zdrajco.
Chłopak to zlekceważył. Weszli do pociągu, usiedli w przedziale z przyjaciółmi Syriusza.
- O ! Widzę, że znalazłeś sobie dziewczynę ! - wybuchną śmiechem James Potter.
- Tsa, chyba swoją chamską kuzynkę. Czystość krwi, też mi coś.
Dziewczyna popatrzyła na niego morderczo po czym dodała :
Nie martw się, Ci tylko najlepsi idą do Slytheriu, a nie nędznego Gryffindoru.
Lecz chłopcy zignorowali ją. Dziewczyna przespała całą podróż, gdy nagle ktoś ją obudził.
- Wstawaj ! Masz się przebrać w szkolne szaty - powiedział rozkazująco Syriusz.
- To może wy sobie wyjdziecie ? - warknęła czarnowłosa, po czym wyszli.


- Pirwszoroczni tutaj ! - krzyknął pół olbrzym, który nie tylko na niej wywołał ogromne wrażenie.
Mieli wsiąść do łódek. Bella była z przodu, nawet nie wiedziała z kim jest.
Zobaczyła ogromny zamek. Był przepiękny.
Gdy dotarli na drugi brzeg jeziora, czekała ją jeszcze ceremonia przydziału.

------------------------------------

*tak pozmieniałam troszkę ciąg wydarzeń, przepraszam, ale stwierdziłam, że tak ta opowieść będzie inna i ciekawsza. :) Tak normalnie Bellatrix jest starsza od Syriusza, Lupina, Petera i Jemas'a. Ale tak jest ciekawej mi się wydaje i inaczej, przepraszam jeszcze raz. Mam nadzieje, że nie ma za dużo błędów :) Dziękuje za przeczytanie ! :)


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, czekam na więcej rozdziałów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam link na Fb i weszłam ; D Bardzo ciekawe;)

    ginevrariddle
    siostryriddle

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne, widziałam wiele blogów o HP ale o niej nie . Sama myślałam nad założeniem ale wyprzedziłaś mnie. Hm, fajnie że sama coś wymyślasz . Przedstawiłaś postać J. Pottera za osobę, wredną (może taki był, nie wiadomo) ., Rozpoczęcie fajne, więc co pisać dalej, czekam na kolejne części. (może mija się z prawdą, ale co za różnica, jeśli bieg wydarzeń z czasem się zmieni, i postanie historia, rządząca sie władnymi prawami. )

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetnie ;-)
    Miałam przeczytać pierwszą linijkę ale się wciągnełam i wszystko przeczytałam.
    To jest naprawdę genialne. Czekam na więcej rozdziałów,dodaje do zakładek i będę regularnie wchodzić. Szczerze mówiąc to jest bardzo fajny pomysł.Jako jedyne,ja i moja kuzynka Ola kochałyśmy Bellatrix od początku:D. Od małego oglądam Potter'a i smutno mi było jak się skończył. A tu niespodzianka i będę mogła 'przeżyć' wszystko od nowa,ale w innej wersji. Świetny blog. pozdrowienia -Nickie z gliterów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ! Naprawdę widać że się postarałaś . Niestety ale trochę niedopracowane . Nie wymieniam minusów ponieważ nie wiem , jakie są . Ale widzę że jest troszeCZCZkę niedopracowane :) Ale i tam bardzo mi się podoba , poza tym zazwyczaj nie czytam opowiadań , bo część opowiadań jest teraz o tym "JaK BaRdZo KoFFaMy HaRReGO MoJeGo KOtUsIa :* :* :* :*" aLE TO MNIE ZDZIWIŁO . Bravo kochana - demilovato56 z gliterów .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie i oryginalnie . Tylko że , na początku ciężko było mi się połapać z imionami i nazwami , bo jak na początek było ich dużo np . Narcyza , czy Bellatrix , itd. mogłaś najpierw napisać coś na temat postaci . Teraz czekam na kolejne części . - klaudusia323 z gliterów .

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz, fajnie napisałaś, ale twoja bajka nie jest zbyt oryginalna. jest dużo nazw wzietych z filmu , co niszczy całą "atmosfere" przyjemnie się czyta, jest ciekawe i wciągające, gdyby nie to , że nie wszystko wymysliłaś sama , byłoby genialnie :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie Twój blog jest ciekawy, jest mało tekstu i chce się go czytać, chociaż moim zdaniem jest za dużo dialogu jak na pierwszy raz. Mogłaś zrobić jakiś wstęp, rozwinięcie i dopiero wprowadzić dialogi. No i tak jak mówili moi poprzednicy - mogłaś podać parę informacji o osobach z opowiadania, najlepiej w pierwszej notce i zrobić jakąś podkategorię "Bohaterowie" w Menu. Zauważyłam również sporo błędów interpunkcyjnych, językowych i ortograficznych, ale chyba najwięcej interpunkcyjnych.

    Powodzenia w dalszym blogowaniu,
    Szeksziix33.gliteruje.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny i oryginalny pomysł na opowiadanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it ; 3 Jak na początek trochę mało, ale ciekawie. Myślę, że zmiana wieku Bellatrix jest całkiem dobrym pomysłem ; ) pozdrawiam , Iku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nie podoba. ;( I sorki jeżeli uraziłam cię tym komentarzem. W kom. na twoim profilu pierwsze napisze 3333 żebyś wiedziała że to ja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Harry Potter ? Szczerze, to tego nienawidzę. Ale piszesz ciekawie. Gdybym lubiła Harrego Pottera czytałabym twoje opowiadanie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne :) Spodobało mi się jak nigdy chciałabym tylko ,żeby akcja była bardziej wartka i żywsza.Uważam ,że piszesz bardzo dobrze . Oryginalny pomysł na podstawie HP bardzo pomysłowe i chyba najlepsze które czytałam.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba bardzo mi się wygląd bloga, to po pierwsze :) Po drugie: w opowiadaniu występują nieliczne błędy, np. peron 3/4, powinno być 9 i 3/4, skróciłaś myśl. Jemes'a, a powinno być James'a ;) Po trzecie mogłabyś pisać dłużej, gdyż czytałam już kilka opowiadań, które nie dość, że jedna część miała kilka kartek A4, to całość podzielona była na ok. 40 części :) Ogólnie fajnie się zaczyna, więc powinno być ciekawe ;) Dodatkowo dla mnie plusem jest nawiązanie do Harry'ego Pottera, gdyż uwielbiam tą serię książek *.*


    Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam ;)
    Pozdrawiam, Gwen96 z gliterów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :) Oryginalny, wcześniej nie widziałam takiego. Zmienienie wieku Belli było dobrym pomysłem i twoje opowiadanie zapowiada się fajnie, ale pierwszą notkę mogłaś poświęcić bohaterom np. jak wyglądają, ile mają lat itp. Znalazłam tez kilka błędów, ale ujdzie (xd). Myślę, że będę na niego wpadać, jeśli dodasz nowe notki. Pozdrawiam Awake z gliterów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba twój Blog .. Przeczytałam cały . Pozdrawaim Syriuszka z Gliterów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Opowiadanie bardzo ciekawe, jednak jest niedopracowanie. Pojawiło się kilka błędów ort. Jak dla mnie niektóre rzeczy dzieją się też za szybko, np. "Lecz chłopcy zignorowali ją. Dziewczyna przespała całą podróż, gdy nagle ktoś ją obudził." Warto by było dodać szczegóły np. "Bella zrobiła się senna." lub "Śniło jej się...". Lub dajmy takie zdania "- Nie myśl, że mi odpowiada twoje towarzystwo, ale Druella mi kazała czyli twoja matka. Nie wiem czy z nią jest coś nie tak, ale powiedziała, że musimy rozmawiać ze sobą." Czy dziewczyna nie wiedziała, jak ma na imię jej matka? Czy naprawdę trzeba było pisać "czyli twoja matka"? Rozumiem, że chciałaś przekazać czytelnikom imię kobiety, jednak mogłaś spróbować to zrobić w inny sposób. Błąd ortograficzny wypatrzyłam tylko jeden, a mianowicie napisałaś gdzieś "wybuchną" a powinno być "wybuchnął". Są też błędy interpunkcyjne, ale jest ich za dużo, by Ci je wymienić. Zauważyłam też, że inni wychwalają Twój blog pod niebiosa, a nawet jeśli powiedzą Ci, że są jakieś błędy, to nie raczą ich wskazać. Jak masz poprawić błędy, skoro nawet nie wiesz gdzie są? To już chyba wszystko, co miałam do napisania w tym komentarzu, napiszę jeszcze komcia pod innymi notkami, żebyś wiedziała co poprawiać. :) Liczę na to, że zniwelujesz te błędy. :D Pozdrawiam, wiktoriad z gliterów.

    OdpowiedzUsuń